[LUGOS-PROG] Java in barvice?

Ivo List Ivo.List at guest.arnes.si
Sun Sep 29 09:23:11 CEST 2002

1. Poišči si funkcijo za transformacijo YUV -> RGB, tam imaš eno komponento
samo barvo in če tisto enakomerno povečuješ, bo šla barva čez R,RG,G,GB,B,BR.
Tako nekako - ni nujno da v tem vrstnem redu.

2. Druga varianta je, da si zadovoljen z odtenki - povečuješ linearno
eno/dve/tri komponente RGB naenkrat.

3.
int colors[10][4]={
    {0,144,202,195},
    {100,180,212,195},
    {200,226,223,212},
    {300,229,226,214},
    {400,233,216,192},
    {600,241,208,174},
    {1000,245,184,155},
    {1600,239,147,136},
    {2000,242,244,232}};

Če hočeš stvar, ki je podobna zemljevidom, lahko uporabiš gornjo barvno
lestvico. Prva cifra je nadmorska višina, ostale tri so pa RGB komponente.
Manjkajoče barve lahko linearno interpoliraš. Zadeva je skenirana iz
starejšega zemljevida (ker so imeli boljše barve).

-- Ivo