Perl (wget)

andrej.vidmar at siol.net andrej.vidmar at siol.net
Tue Oct 15 20:04:09 CEST 2002

Pozdravljeni,

Moje vprasanje je povezano s Perlom. Imam namrec sledeco tezavo oziroma bi rad resil kot opisujem v nadaljevanju:

V prvi Perl skripti bi navedel wget klic do druge Perl skripte in pa kako naj se shrani rezultat.

V drugi Perl skripti pa bi navedel katere datoteke naj zopet wget prenese - te naj bi se potem zdruzile v result.txt preko prve skripte. Obe skripti sta na dnu tega sporocila.

V koncni fazi bi rad zdruzil vec .txt datotek v nekem direktoriju v eno samo .txt datoteko in jo potem prikazal uporabniku v brskalniku preko ustrezno modificirane Perl skripte.

Ce je kdo kaj podobnega kdaj ze naredil bi ga lepo prosil ce mi lahko zaupa kako je to najlazje resiti. Perl namrec ni ravno moja mocna tocka. Pa ze vnaprej hvala.

#!/usr/bin/perl
system "wget -O result.txt http://www.neka-domena.com/cgi-bin/get_files.pl"

#!/usr/bin/perl
system "wget http://www.neka-domena.com/test/001.txt"