Perl (wget)

Andrej Vidmar andrej.vidmar at siol.net
Tue Oct 15 19:40:15 CEST 2002

Pozdravljeni,

Mi lahko kdo zaupa ce bi tole delovalo:

S prvo Perl skripto bi poklical drugo - uporabim klic wget in hocem, da se
rezultat shrani v novo datoteko result.txt.

V drugi zopet uporabim wget in zahtevam, da prenese datoteko 001.txt, ta bi se
potem pac posledicno prepisala v result.txt iz prve skripte.

Perl skripti sta na dnu tega sporocila..

Moj koncni cilj je Perl skripta(-e), ki bi mi v nekem direktoriju na webu zdruzila
vec *.txt datotek  v eno samo .txt datoteko, ta pa bi se potem prikazala
uporabniku v brskalniku. Za to se mi je zdel najbolj uporaben WGET vendar
sem odprt za predloge, ker Perl ni ravno moja mocna tocka.

Ce ima kdo kaj podobnega ze narejeno bi mu bil zelo hvalezen ce bi mi stvar
poslal ali pa mi vsaj nekoliko svetoval, kako se zadeve najlazje lotiti.

#!/usr/bin/perl
system "wget -O result.txt http://www.neka-domena.com/cgi-
bin/get_files.pl"

#!/usr/bin/perl