problem preverjanja casa ...

Simon Mavsar simon.mavsar at hermes.si
Mon Mar 25 18:26:15 CET 2002

Zivjo, imam program ki ga zazenem na sledec nacin

$ bash -c 'ulimit -St 59 ; program n f1 f2 f3 > out' .

Se pravi da ima program na voljo 59 sec CPU casa preden dobi SIGXCPU (CPU
time limit exceeded).

Sedaj pa moram implementirati v program preverjane koliko casa se je izvajal
tako da shranim in dumpnem rezultat. Se pravi program neki racuna in hkrati
preverja koliko CPU casa je preteklo ko pride do kriticnega casa izpise
rezultat in se prepusti terminiranju s strani SIGXCPU-ja...

kaksne ideje ?

lp,
Simon