[LUGOS-PROG] Bash si sladak

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Mar 21 16:02:54 CET 2002

	Hojla!

Najnovejša poročila z bojišč.

On Thu, 21 Mar 2002, Ales Kosir wrote:
> To, da zadeva deluje pravilneje, ce je vmes sleep, je povezano s tem, da se
> na debianu uporablja vgrajeni generator nakljucnih stevil, ki potrebuje
> 'dovolj entropije' v sistemu, da vrne novo nakljucno stevilo, sicer pa vrne
> kar starega.

S tem se tudi jaz ne strinjam. sleep pomaga, ker pri tem NOV preskoči za
eno sekundo naprej in ima random povsem svežo semensko vrednost.

To potrjuje skript, ki teče dovolj dolgo:
for ((i=0; i<50000 ; i++)); do echo $RANDOM $RANDOM; done  | cat

Ta namreč izpisuje enake dvojice števil, ki letijo čez enkran. Vsako
sekundo se izpisani koloni zamenjata z novima vrednostima.

Nikjer nisem zasledil, da bi imela random(3) in srandom(3) kaj opraviti z
/dev/random in /dev/urandom bolj verjetno je krivo samo klicanej funkcije
srandom oz. random.

Prej sem prevedel svoj bash, brez debianovih popravkov.

2.05a.0(1)-release 	debian woody  glibc-2.2.5  zadeva deluje

Tudi debianov popravek sem popavil, da zdaj deluje z uporabo srandoma in
randoma. Popravil sem vrstico

return (unsigned int) (labs(random()) & 32767);

da se sedaj glasi:

return rseed = (unsigned int) (labs(random()) & 32767);

ker prej ni nikjer nastavil rseeda, ki se uporablja kot del semena pri
generiranju naključnih števil v podlupini.

Popravek pošljem maintainerju pa bo.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -