[LUGOS-PROG] ponovitev session id? je to mogoce???

Bozeglav Domen Domen.Bozeglav at pivo-union.si
Fri Mar 8 07:37:30 CET 2002

Pravilna razlaga. Prednost piskotkov je ravno v tem, da stran lahko dostopa
do podatkov, ki jih pusti na tvojem disku (seveda lahko bere le tiste
piskotke, ki jih je pred casom sama zapisala. Tako naprimer se uporabljajo
piskotki pri straneh od www.finance-on.net, in drugih, da se ti naprimer ni
treba vsakic sproti prijavljati...

Lep pozdrav...
Domen