[LUGOS-PROG] ponovitev session id? je to mogoce???

Branko F. Gracner branko at edico.si
Fri Mar 8 00:20:12 CET 2002

>Praviloma bi moral brskalnik sproti brisati piskotke, res ne vem,
>zakaj bi uporabnik, rabil ob naslednljem zagonu brskalnika stare piskotke.

jah, razlog je preprost. ce ti zelis, lahko piskotku (kukiju lepo po
slovensko, heh) dolocis zivljensko dobo eno leto. kaj s tem pridobis?

recimo, da sem jaz ena stranka na eni internetni trgovini. recimo, da nekaj
kupim in tedaj valda dobim piskotek. naslednjic, ko pridem v trgovino, me
le-ta spozna, ne, da bi jaz sploh moral vnesti kaksne svoje podatke (razen
za narocilo seveda se kaksno geslo). spozna pa me na podlagi piskotka, ki ga
moj brskalnik poslje, ko se povezem na to stran.

in dalo bi se se nastevati na tone podobnih primerov.

brane