Printanje Java appletov

Damir Dezeljin programing at nib.si
Wed Jul 24 09:09:35 CEST 2002

Pozdravljeni.

Ker v svojem appletu uporabljam java.awt.Graphics2D sem si moral
instalirati novejso javo (1.2). Instaliral sem si Sun JRE 1.4.0. Ta JRE pa
zgleda da da malo vec na varnost od Microsoftove Jave, tako da mi ne
dovoli printati appletov (torej ce je kje na strani kaksen applet, mi tam
sprinta crn pravokotnik).

Ko sem malo brskal po internetu sem nekje prebral da je to zato, ker
appleti naj nebi imeli dostopa do sistemskih resorsev (printer). Nasel sem
tudi, da naj bi se dalo applete printati, ce bi bil package (.jar file, ki
vsebuje .class-e) signan (torej podpisan z private kljucem, ki ga je izdal
kaksen CA).

Zdaj pa vprasanje:
Kaj kdo ve za kasno varjanto kako sprintati applet? To sprasujem ker je
malo predrag hec, da bi kupoval PGP kljuce od CA samo za to, da bi signal
applet. Kaksen predlov?

BTW: Odgovori oz. vprasanja zakaj bi pa to printal so odvecna :) Printal
bi zato, ker hocem narisati en graf na internetu, katerega naj bi
odjemalci printali (primer: http://www.dezo.org/Vector01/).

Lp,
Dezo