Python in generiranje direktorijev...

andraz.princic at hermes.si andraz.princic at hermes.si
Tue Jul 23 15:06:01 CEST 2002

Imam sledeci problem. Rad bi naredil skripto v Pythonu, ki naj di naredila direktorije.
Koliko direktorijev bi zelel, bi podal na sledeci nacin. 2:2:2:5 to pomeni, da bi imeu
2 direktorija, v katerem bi bila 2 poddirektorija in v katerih poddirektorijih bi bila
se dva poddirektorija, v katerem bi bilo 5 datotek. Zadnja vrednost je, kolko datotek
se nahaja v zadnjih direktorijih. Ta niz se lahko razlikuje, vendar je vedno na zadnjem
stevilo datotek v mapi. Primer 2:3:4:5:6:7 Upam, da ste me razumeli, kaj zelim. Tukaj imam
skripto, katero se mucim delat ze dva dni, sam mi ne deluje pravilno. Ce imam kdo kako idejo,
kako bi to izvedu, bi biu zelo veseu. Lahko pa mi pove, kje je v skripti napaka, ker
mi generira nekam cudno direktorije...

Lp

Primer direktorijev za dani primer:

2:2:2:5

1/1
1/2
2/1
2/2
1/1/1/5 datotek
1/1/2/5 datotek
1/2/1/5 datotek
1/2/1/5 datotek
2/1/1/5 datotek
2/1/2/5 datotek
  .
  .
  .
2/2/2/5 datotek

Skripta!!!

-------------------------------------

def n_imenike(kolko, pot):
    for i in range (1, (kolko)+1):
        os.system('mkdir ' +pot +'/'+ str(i) )

def naredi_drevo(k_drevo, potka):
    ks_drevo = string.split(k_drevo, ':')
    st_drevo = len(ks_drevo)
    ptka = potka
    if st_drevo > 1:
        for i in range(1, string.atoi(ks_drevo[0])+ 1):
            pot = ptka + str(i)
            n_imenike(string.atoi(ks_drevo[1]), pot)
        ptka = pot + '/'
        drevo_n = ' '
        drevo_nn = ' '
        for j in range(1, len(ks_drevo)):
            drevo_n = drevo_nn + ':' + ks_drevo[j]
            drevo_nn = drevo_n
        drevo_nn = drevo_n[2:]
        print drevo_nn
        print ptka
        naredi_drevo(drevo_nn, ptka)
    else:
        print 'Konec nivoja!'

naredi_drevo(drevo_str, ' ')

P.S. skripta nise dokoncana, saj za izdelavo datotek manka se modul, mene zanima samo
kako zgeneriram direktorije!