[LUGOS-PROG] PHP in session management + load balancing

Saso Filipovic Saso.Filipovic at vega070.com
Thu Jul 18 10:11:59 CEST 2002

saj pravim, preko filesistema..

> Pa saj pri tebi ni omejujoci dejavnik HD (latenca dostopa),
> ampak mrezna povezava. Pa itak so podatki v bufferjih, ne
> bodo se vsakic fizicno pisali oz. brali na/z disk/a.
ce hoce skupno share lokacijo med vecimi masinami, se nikakor ne more izogniti delay-em zaradi mreze, tako da na to po moje sploh ne more vplivati.
Kar se bufferja tice, se strinjam, vendar ga je verjetno premalo, glede na to, da imajo farmo masin, ocitno gre za veliko userjev, ki naredijo taksen traffic.

> Ce pa mislis v organizacijskem smislu (= vsi podatki na enem
> mestu) je pa resitev z bazo verjetno najbolj uporabna (nekdo
> ti je predlagal Oracle).
ne vem glede performance, je pa sigurno development cas veliko daljsi, po moje se ne splaca.