[LUGOS-PROG] PHP in session management + load balancing

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Thu Jul 18 17:58:17 CEST 2002

> Ja saj, ravno nekaj takega me zanima, le, da bi vse ma¹ine imele
> dostop do iste lokacije.

Pa saj pri tebi ni omejujoci dejavnik HD (latenca dostopa), ampak mrezna
povezava. Pa itak so podatki v bufferjih, ne bodo se vsakic fizicno
pisali oz. brali na/z disk/a.

Ce pa mislis v organizacijskem smislu (= vsi podatki na enem mestu) je
pa resitev z bazo verjetno najbolj uporabna (nekdo ti je predlagal
Oracle).

Blaz Antonic