[LUGOS-PROG] Enostavna grafika v Javi - vprasanje

ivo.list at guest.arnes.si ivo.list at guest.arnes.si
Mon Jul 8 18:10:11 CEST 2002

Se vedno razmisljas v napacni smeri. Lahko sicer naredis sliko in jo
raztegnes - samo to bi bila bitna slika. Vektorske slike v spominu po
defaultu java ne zna narediti (lahko pa dobis razrede za to).

Imam pa se eno resitev zate. Graphics objekt lahko pretvoris (type cast) v
Graphics2D, ki ima metodo scale. (Ne vem tocno v katerih verzijah to
deluje, verjetno ne v vseh) Tako recimo v metodi paint od appleta
nastavis scale, nato pa lahko tvoji objekti risejo gor pri neki fiksni
velikosti (lahko jim celo das Graphics objekt, sploh ni treba da vedo da
je to Graphics2D).

Vecina ljudi se s tem niti ne bi sekirala - saj so appleti fixnih
velikosti, ce se ne motim. Nikoli se nisem probal nastaviti v procentih
velikosti. A to deluje?

Lp, Ivo