[LUGOS-PROG] Enostavna grafika v Javi - vprasanje

Damir Dezeljin programing at nib.si
Mon Jul 8 10:01:18 CEST 2002

Ciao.

> Druga varianta je, da naredis sliko v spominu in rises nanjo.
V bistvu sem razmisljal tudi o tem. Jaz znam narediti sliko iz trenutnega
appleta (to pomeni da ima width in height enak), kar pa me omejuje (glej
spodaj). Zato pa sem razmisljal o necem kar bi mi vrnilo en objekt, ki bi
ga samo 'prilepil' na sliko in ne risal na sliko. V cem je fora - pac
matematika se mi precej poenostavi, ce imam vedno enako veliko sliko
(recimo ce delam diagram z 48 vektorji - zadnji dan na pol ure), potem je
najlazje operirati na sliki velikosti recimo 480 x Y. Torej bi nekako
kreiral tako sliko (objekt take velikosti), pol pa bi ga rescalal na
velikost appleta (no namig kako kreirati taksen objekt sem nasel spodaj,
tako da bom poskusil pa se kaj napisem v prihodnjih dneh. ce pa ima se kdo
kaksen hint, pa naj ga kar izpesni :)

Lp,
Dezo