[LUGOS-PROG] Pravila, etc...

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Fri Jul 5 10:56:31 CEST 2002

On pet, 2002-07-05 at 08:14, Matej Kovacic wrote:
<snip>
> Po moje Linuxu manjka samo se malce bolj enostavna instalacija, malce vec
> podpore za razne naprave (WinModemi recimo) ter predvsem to da bi poucevanje
> o njem uvedli v srednje sole in na fakultete. Samo dream on - najprej bi
> bilo treba ucitelje izobrazit, potem sistemce da bi Linuxa namestili na
> racunalnike, potem pa bi se sele lahko zaceli pogovarjati dalje...

podpora za razne naprave je zelo dobra glede na informacije, ki jih
razvijalci gonilnikov na linux-u dobijo od proizvajalcev oz. na
katerikoli drug nacin. Po mojih izkusnjah pa tudi za winmodeme, vsaj za
najbolj prodajane ze obstajajo driverji za linux. (www.linmodems.org).

Kar se tice izobrazevanja, pa gre vse v tej smeri. Ta trenutek seveda se
ni tako, vendar z vedno vecjim procentom poslovenjenih programov, se se
zadnje ovire zakaj linux-a se ne uporabljajo v solstvu premagujejo. Ko
bo poslovenjen se openoffice menim da ne bo vec ovir zakaj ga nebi mogli
uporabljati tudi v solah.

LP

B.
--