[LUGOS-PROG] Pravila, etc...

Matej Kovacic matthai at mail.ljudmila.org
Fri Jul 5 08:14:02 CEST 2002

Ziv!

> Zakaj pa nimas moznosti namestit linuxa?
Doma ga seveda imam - in ga imam namescenega.
V sluzbi pa mi ne pustijo namestiti nic kar ni M$.
Se celo za Open Office in Personal Tiny Firewall sem se moral skoraj
skregati.

Poleg tega precej uporabljam en dokaj specificen software, ki je dostopen
samo za Winse...

Moje izkusnje so pa take da je WinMe precej nestabilen, Win 98 pa dela še
kar zadovoljivo - mogoče se mi je sesul 5x v 2 letih.
Win NT 4.0 ki ga imam v sluzbi je tudi precej stabilen, samo ne podpira USB,
ima zastarel GUI (v primerjavi z 2000), itd...
Mislim da je precej odvisno na kaksni masini tece  - ce je dobra, bo se kar
stabilen.

Se pa strinjam z Andrazem da ko se nekrat navadis na en OS tezko presaltas
na drugega. Jaz sem se zavestno skusal presaltati na Linux, samo ga imam
doma bolj za "igranje". Na zalost imam namrec interni WinModem in pod
Linuxom zadeva ne dela. Externega modema pa si nekako se nisem uspel
kupiti...

>ali evolucijo narekuje majkrosoft ?
Hmm, dobro vprasanje. Resno.
Linux je morda res najbolsi na podrocju tehnologije, samo ce je MS najboljši
na področju marketinga... :-((

Po moje Linuxu manjka samo se malce bolj enostavna instalacija, malce vec
podpore za razne naprave (WinModemi recimo) ter predvsem to da bi poucevanje
o njem uvedli v srednje sole in na fakultete. Samo dream on - najprej bi
bilo treba ucitelje izobrazit, potem sistemce da bi Linuxa namestili na
racunalnike, potem pa bi se sele lahko zaceli pogovarjati dalje...

lp, M.