[LUGOS-PROG] Pravila, etc...

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jul 4 17:20:27 CEST 2002

On čet, 2002-07-04 at 17:14, Andraž wrote:
> Kar poznam folk okoli, je predvsem to, da ni igrc za linux, pa programu
> ne poznajo in namestit ga neznajo. Sem ga namestu ze full folku, sam ko
> so vidli, da je kr zakompliciran, ceprav se meni ne zdi, so ga vrgli
> dol. M$ je monopolist in dokler bo, bo linux le stezka prisel na vrh,
> vendar menim, da bo uspel. Sam je pa se en problem. OS bi mogu bit
> opensource, programi na njemu pa ne. Tko bi blo malo hroscu in
> razvijalci bi lahko sluzli z razvojem programov..

ma users are loosers. vsak ki se navadi na en sistem je 100x težje ga
potem premestit na druzga, kot če od začetka uporabljaš drugega.

po tem ko sem en dan uporabljal winXP lahko rečem samo to, da je sistem
vsaj tok zakompliciran za linux userja kot so linux sistemi za windows
userje. halo. win2k mi je bil še razumljiv, tole pa presega vse meje.
eno uro sem rabil da sem našel kje lahko zamenjam ime workgroupe, pa če
bi mogu še enkrat zihr ne bi več najdu.

aja.. pa še sesu se mi je - po manj kot 24h delovanja.. popolnoma nov
sistem out of the box... in potem me je še prosil če zlatemu msju
posredujem podatke o problemu. my ass.

no k sreči sem ravnokar dobu debian cd, da počistim s to nesnago :)

lep pozdrav
andraž tori