[LUGOS-PROG] Pravila, etc...

Andraž andraz.princic at guest.arnes.si
Thu Jul 4 17:14:36 CEST 2002

Kar poznam folk okoli, je predvsem to, da ni igrc za linux, pa programu
ne poznajo in namestit ga neznajo. Sem ga namestu ze full folku, sam ko
so vidli, da je kr zakompliciran, ceprav se meni ne zdi, so ga vrgli
dol. M$ je monopolist in dokler bo, bo linux le stezka prisel na vrh,
vendar menim, da bo uspel. Sam je pa se en problem. OS bi mogu bit
opensource, programi na njemu pa ne. Tko bi blo malo hroscu in
razvijalci bi lahko sluzli z razvojem programov...

Lp

Bostjan Potocnik wrote:

> [...]
Zakaj pa nimas moznosti namestit linuxa?