[LUGOS-PROG] PHP dostop do baz

Metod Novak [e-spy] espy at email.si
Mon Jan 14 09:38:14 CET 2002

Branko F. GraXner wrote:

>pozdravljeni
>
>mogoče se bo tole vprašanje zdelo neumno, pa vendar:
>
>a obstaja kakšen razred (class) za generičen dostop do baz podatkov, ki je
>neodvisen od posamezne baze?
>
>ker trenutno nimam časa, da bi sam kaj takega spisal, me zanima, če je že
>kdo kaj takega spisal, ali če je kaj takega na voljo na internetu?
>
>rad bi imel nekaj podobnega, kot je perlov DBI modul, ki mu samo poveš s
>katero bazo bi se rad povezal, potem pa so vse operacije nad vsemi bazami
>enake. čudi me, da razvijalci php-ja niso ubrali take poti, kot so jo
> [...]
Zivjo

Lahko uporabis PEAR, pac ideja prenesena iz perla ala CPAN, da ne bo
David reku da se mess se ni zacel.
Lahko pa uporabis ADODB poglej na freshmeatu za link.
Oba classa sta trensparenta za bazo, tako da lako isto kodo uporabis na
caa 8 sql serverjih ( no  ja veca ali manj).
Sam uporabljam ADODB, baje je nahitrejis.

lp Metod