[LUGOS-PROG] PHP dostop do baz

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Jan 14 08:59:01 CET 2002

On Mon, Jan 14, 2002 at 03:00:21AM +0100, Branko F. Gra?ner wrote:

> a obstaja kakšen razred (class) za generičen dostop do baz podatkov, ki je
> neodvisen od posamezne baze?

Za PHP obstaja obstaja nekaj temu podobnega, ce se ne motim se imenuje
mysqlclass.php, verjetno ga bos nasel kje na internetu, ki je namenjen povezavi MySQLa in PHPja .. sicer ne vem ali podpira genericen dostop do baz podatkov, vendar kolikor se jaz spomnim, ko sem zadevo gledal, je treba zadevi dodati se par lepotnih dodatkov ..

lp,
 Andraz

a at aufbix.org