[LUGOS-PROG] binarne datoteke v MySQL

Branko F. Gracner branko at edico.si
Fri Sep 14 08:58:31 CEST 2001

>bolje, da so na disku... ker je dostop hitrejsi... Se mi zdi, da je lazje v
> bazo shranit pot do datoteke, kot pa datoteko samo. Nepotrebno
> kompliciranje... No ja, ali pa tudi ne... :)

to niti ni res, oz odvisno s kaksenga stalisca gledas. ce damir naprimer
pise eno distribuirano aplikacijo, ki zmore  naenkrat teci na veliko
streznikih naenkrat, potem je baza kot kraj datotek najbolj primerna.

pri majhnih instalacijah se to seveda ne splaca in je nepotrebno
kompliciranje. kakor pa imas velike kolicine podatkov, pa se to splaca ce ze
ne zaradi enostavnosti, pa sigurno zaradi centralnega arhiviranja podatkov.

ampak to s samim vprasanjem itak nima nobene veze

brane