[LUGOS-PROG] binarne datoteke v MySQL

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Sep 14 14:09:58 CEST 2001

On Thursday 13 September 2001 17:17, Damir Dezeljin wrote:

> na disku imam en kup binarnih datotek dolgih 322 bajtov. Zdaj bi rad te
> datoteke dal v SQL bazo. Prvo vprasanje se nanasa na tip BLOB ... kaj ce
> definiram eno celico kot BLOB(400) bo ta celica se avtomatsko
> prilagodila dolzini vsebine do najvec 400 bajtov, ali bo vedno bila 400

BLOB se prilagaja velikosti... Ce se ne motim... :)

> Kaj pa potem ko bo bog dal in bo to v bazi ... kako najlazje dobim to iz
> baze nazaj v datoteko (po moznosti s PHPjem)?

Zadeva se da izvesti s PHPjem, ne vem napamet kako, lahko pa kak source
pogledam, vendar se mi zdi, da se ti splaca razmislit o vsem tem.. A se to
dejansko splaca? :) Ce imas veliko dostopov do teh datotek, je vsekakor
bolje, da so na disku... ker je dostop hitrejsi... Se mi zdi, da je lazje v
bazo shranit pot do datoteke, kot pa datoteko samo. Nepotrebno
kompliciranje... No ja, ali pa tudi ne... :)

David!