[LUGOS-PROG] My SQL in sumniki iz jave...

Ljubo Brglez ljubo.brglez at kreit.si
Fri Oct 26 09:43:32 CEST 2001

Peter Valencic wrote:

>Ciao..
>Hmm.. ok problem sem resil ce naredim (navadno java aplikacijo) main metodo
>, kjer se naredi
>connection in pol update ali insert sumnikov...
>
>Se vedno mam problem ce postam html formo in v jsp-ju insertam podatke iz
>forme v bazo..

Najprej ti morajo delati sumniki v konzoli. Npr. preko post requesta
poberi en
parameter potem pa poslji na System.out. Ce bos v konzoli videl sumnike
potem je velika
moznost, da je problem v bazi. mysql-a jaz ne uporabljam zato ti glede
nastavitve encodinga
ne morem pomagat. Ce pa v konzoli ne bos videl sumnikov, pa najprej
preveri ce jih sploh
linux prepozna oz. ce jih lahko vtipkas v konzolo in potem dobis nazaj
ven. Ce ti to ne dela
potem najprej to ustimaj. Lepo bi bilo, ce bi tudi v html formi nastavil
iso-8895-2. Mozno je
da je z bazo vse O.K. in je problem v encodingu. Potem si pa preberi v
API-ju vse pod
java.lang.String da bos vedel kako naredit konverzijo. Torej najprej
pogruntaj ali te
zajebava baza ali pa je problem v kodi.

btw: tomcat te lahko glede sumnikov spravi v obup:) Sam sem ugotovil, da
vcasih
tudi malo tomcat zajebava, npr. ne vidim sumnikov prebranih iz baze potem pa
ga restartam pa jih vidim...

btw: na koncu ce bos obupal probaj tomcat 4, mogoce so tam ze kaj drugace...

LP,

Ljubo