[LUGOS-PROG] My SQL in sumniki iz jave...

Peter Valencic valencic at e-tree.com
Fri Oct 26 09:17:38 CEST 2001

Ciao..
Hmm.. ok problem sem resil ce naredim (navadno java aplikacijo) main metodo
, kjer se naredi
connection in pol update ali insert sumnikov...

Se vedno mam problem ce postam html formo in v jsp-ju insertam podatke iz
forme v bazo..

Pri razlicnih encodingih (iso 8859-2, windows-cp1250) mi vedno enega od
sumnikov spremeni v ?

npr: ce uporabim encoding (primer 1), potem se vpisejo vsi sumniki razen
S,s, Z,z
ce obrnem encoding, potem se mi vpisejo spet drugi sumniki...
nikoli ne morem vpisati vseh sumnikov preko html forme... (za razliko od
navadne aplikacije Java ki laufa v  konzoli)

Help.. me :)

lp
Peter