[ LUGOS-PROG ] Re: [ LUGOS-PROG ] core dump

ibabarovic at yahoo.com ibabarovic at yahoo.com
Wed Mar 28 15:03:57 CEST 2001

On Mon, 26 Mar 2001 Gregor.Ibic at intelicom.si wrote:

> Če nimaš ravno neke mašine za antikvarjat, bi jaz na tvojem mestu nadgradil
> XFree na 4.03 in IceWM na 1.06
>
> najverjetneje bi bilo manj napak.
>
> Kakšen HW in SW (distribucijo) imaš?

Inštaliran je RH 6.2 in vse skupaj teče na P200 MMX.

Moti me predvsem to, da se core-dump pojavlja
naključno, torej ne ob vsakem shutdown-u.

Mogoče bi inštalacija novega SW odpravila problem,
vendar to ne bi bila ravno rešitev problema.

Zanima me, če se da nastaviti nekakšen podroben log dogajanja
ob shutdownu. File /usr/var/messages mi ne zadostuje.

Verzija >nxterm< ali >xterm< kot sem ugotovil:
$ls -l /usr/X11R6/bin/*term*
-rwxr-xr-x    2 root     root       162512 Mar  6  2000 /usr/X11R6/bin/nxterm
-rwxr-xr-x    2 root     root       162512 Mar  6  2000 /usr/X11R6/bin/xterm

$xterm -v
XFree86 3.3.3.1b(88b)

Opaziti je da je nxterm samo klon xterma (RH 6.2).
'Oba' programa pa se nahajata v paketu XFree86-3.3.6-20.i386.rpm .

lp, ivo