[ LUGOS-PROG ] Re: [ LUGOS-PROG ] core dump

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue Mar 27 15:59:06 CEST 2001

On Mon, Mar 26, 2001 at 10:11:36PM +0200, Gregor.Ibic at intelicom.si wrote:

> Ce nimas ravno neke masine za antikvarjat, bi jaz na tvojem mestu nadgradil
> XFree na 4.03 in IceWM na 1.06
>
> najverjetneje bi bilo manj napak.
>
> Kaksen HW in SW (distribucijo) imas?

Ah, dvomim, da je za to kriva verzija xfree ali icewm... Mogoce...

Jaz bi rajsi preveril verzijo nxterma. Ce se zadeva dogaja ob shutdownih,
potem je zelo verjetno, da nxterm ne zna prav pohandlat TERM signala.

probaj pognati nxterm in ga ubiti, ce bo tam tisti core, potem je to to.  Ce
ne, pa kdo bi vedel...

To naredi preden gres na upgrade Xov... :>

David!