[ LUGOS-PROG ] [OT] Re: Prastevila (prej: Tiskalnik)

Žiga Dolhar ziga.dolhar at amis.net
Tue Jun 19 13:24:33 CEST 2001

> Matematika je očitno od časov, ko sem hodil v šolo, precej napredovala. :)
> Dve seveda je praštevilo, ravno tako tudi 3, 5, 7 in vsa števila, pri
> katerih le pri celoštevilčnem deljenju z ena in samim seboj dobimo ostanek
> nič.

To sem enkrat že storil (O sramota!), ampak, še enkrat: za te jako neumne
besede se še enkrat posipam s plevel... pepelom in molim k Abdu... Alahu. Ne
vem, zakaj sem izrekel tako bedarijo, ampak v onem afektu sem bil popolnoma
zaverovan v svoj "prav". Pa ne, da bi bil ponosen na to... (vsaj sedaj ne).