[ LUGOS-PROG ] Grafika na konzoli

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Tue Jun 19 18:27:42 CEST 2001

> ampak X odpade. Iscem nekaj za embedded sistem, kjer je 500K "ogromno". X je
> kratkomalo predober in prevelik za to, kar iscem, pa se graficni server je,
> kar mi ni vsec. Sploh pa zagotovo prej sam napisem tako knjiznico na libsvga
> kot pa oklestim X...

Za ELKS/Linux/DOS (za DOS nisem preprican) imas MicroWindows. Svoj cas
je bilo to mozno dobiti tukaj:
ftp://microwindows.censoft.com/pub/microwindows/ .. upam, da URL se
deluje. Drugace pa malo pobrskaj naokrog, mogoce je kje mirror tega
ftpja, ce ne bos nasel nic, ti jih lahko jaz nekaj (ELKS-related)
predlagam, tam je verjetno, da bi se tudi tole naslo.

Kaj ta stvar podpira jaz ne vem - to si bos sam pogledal.

Blaz Antonic