[ LUGOS-PROG ] Grafika na konzoli

Goran Bervar goran.bervar at adapti.si
Tue Jun 19 10:08:34 CEST 2001


Hvala za odgovor,

ampak X odpade. Iscem nekaj za embedded sistem, kjer je 500K "ogromno". X je
kratkomalo predober in prevelik za to, kar iscem, pa se graficni server je,
kar mi ni vsec. Sploh pa zagotovo prej sam napisem tako knjiznico na libsvga
kot pa oklestim X...

goran

----- Original Message -----
From: "polz" <polz at writeme.com>
To: <lugos-prog at lugos.si>
Sent: Tuesday, June 19, 2001 12:41 AM
Subject: Re: [ LUGOS-PROG ] Grafika na konzoli


> On Fri, 15 Jun 2001 11:45:59 +0100
> "Goran Bervar" <goran.bervar at adapti.si> wrote:
>
> > Lep pozdrav,
> >
> > A ve kdo za kaksno GPL knijiznico (samostojno ali on-top libsvga) ki
omogoca
> > risanje graficnih primitiov na konzoli ( vsaj kasne elipse, loke, krozne
> > izseke) z moznostjo dolocanja podrocja risanja (clipping) ? Iscem nekaj
> > blizu ZSVGA (Zephir software) ali Borland BGI. Tako da je stabilna na
Linux
> > in da ni obupno pocasna. Mora obstajati !( pol pa svizec zavije ... )
>
> Vse to zna Xlib - kaj je narobe z X ?
> Ce te moti obseznost, si poglej, kako izgleda kak X, prilagojen za
> dlancnike (ali Ipaq).
>
> X server brez window managerja in ostalih reci, sploh ce ga vsaj rahlo
oskubis, (odstranis
> kak modul, ki ga ne potrebujes, npr. glx, pex in se kaj)
> baje zasede okrog 5M, pri cemer ga je baje mogoce s klestenjem spraviti na
prbl. 500K.
>




More information about the lugos-prog mailing list