[ LUGOS-PROG ] [OT] Re: Prastevila (prej: Tiskalnik)

Žiga Dolhar ziga.dolhar at amis.net
Mon Jun 18 15:56:13 CEST 2001

Povej, kaj manjka dvojki kot praštevilu???
- deljiva z 1
- deljiva z samim seboj

Ampak število je pač deljivo z dvojko - 2. Če pa je število deljivo z dve,
potem ni praštevilo! Ampak zakaj ne? Saj je deljivo zgolj z enico in samim
seboj... nič jasno :]

> No, niti ne :)), vendar prvic slisim za taka prastevila, se pravi
> deljiva z 1, 2 in sama s sabo. Se pravi, enostavno najdes prastevila,
> jih pomnozis z 2 in evo ti sodih "prastevil"?

Ne, ne razumeš :] Dve je edino sodo praštevilo :]

> Cisto iz firbca: a mi lahko morda kaksen primer uporabe navedes?

Disclaimer: No, resno. Matematika uči (vsaj zdi se mi tako), da 2 ni
praštevilo, torej tako bodi. Mrzla voda je mrzla ne glede na to, da je morda
temperatura okolja dvakrat nižja (evo relativnosti... jao). Kvantna fizika
pa je itak jasna vsem (nasploh je tale zadnji stavek jako umesten). Aja, me
prav zanima, kdo je moji profesorici matematike dodelil profesuro, ko pa
trdi, da je "1" negativna... ;-)