Re: [ LUGOS-PROG ] Kazalci - Rabim Pomoč

Dejan Markic DeViCeD at SiOL.Net
Thu Jul 5 10:15:30 CEST 2001

Stvari si se lotil prevec zapleteno, ... tukaj imas en kratek primer :-)
Upam da ti bo pomagalo, ce pa rabis se kej, pa kr povej :-)

#include <stdio.h>
#include <malloc.h>

int main(){
struct lala {
    char ime[30];
    char priimek[30];
};
FILE *fp;
struct lala *kmet;
/* Vzamemo si malo ramcka :-) */
kmet = malloc(sizeof(struct lala));
/* Odpremo datoteko za branje */
fp = fopen ("dat.txt", "rt");
/* Dokler ne pridemo do End-Of-File, beremo in izpisujemo podatke */
while (!feof(fp)){
    fscanf(fp, "%s %s", &kmet->ime, &kmet->priimek);
    printf("IME: [%s] - PRIIMEK: [%s]\n", kmet->ime, kmet->priimek);
}
/* VPisemo nove podatke v lokacijo pomnilnika, ki smo si ga izborili prej
:-) */
printf("Vpisi novo ime: ");
scanf("%s", &kmet->ime);
printf("Priimek: ");
scanf("%s", &kmet->priimek);
/* Datoteko zapremo, ker smo jo imeli odprto samo za branje  */
fclose(fp);
/* Odpremo za pisanje, kazalec postavimo na konec datoteke */
fp = fopen("dat.txt", "at");
/* Zapisemo podatke v datoteko */
fprintf(fp, "%s %s\n", kmet->ime, kmet->priimek);
/* Zapremo datoteko */
fclose(fp);
/* Sprostimo pomnilnik, ki smo si ga vzeli prej :-)*/
free(kmet);
/* To je to :-) */
/* Ni nobenega error checkinga tko da ce datoteka ne obstaja, ne bo kr vn
vrglo, pa ce memorija zmanjka (D0h! :-)) tusi ne bo javilo napake itd :=) */
}