Binarni podatki - problemcek

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Thu Jul 5 00:26:19 CEST 2001

Pozdravljeni,

imam ene mesane datoteke ... nekaj je binarnih, nekaj je normalnih
podatkov, moram pa prebrati vse. Datoteka je nekaj podobnega:
12.3,43.5,35.5
102400,PfdefS<binarni_podatki>

Datoteko prvo preberem celo v en char *buffer , nato z sscanf() preberem
podatke v prvi vrstici in do vejice v drugi vrstici (tisto je ura), nato
pa z memmem() poiscem zacetek podatkov (torej <binarni_podatki>, namrec
binaren zapis se zacne takoj za vejico (torej pri P), nato je
NEkonstantno stevilo nekih stvari, potem pa sinhronizacijski znak (S),
temu pa sledijo podatki, eni so tipa int8, drugi int16, tretji pa int32
- no tu se mi zaplete, kaj mi zna kdo pomagat to prebrat???

Se nekaj ... podatki so tipa (LSB .... MSB).

Hvala in lp,
Dezo