[ LUGOS-PROG ] PERL & WEB FORME

Jernej Kovacic jkovacic at email.si
Tue Aug 21 11:15:54 CEST 2001

> Pisem majhno aplikacijo v perlu za web. V bistvu sta to samo dve web
> forme., V prvo vpises potrebne podatke, druga pa ti te podatke se enkrat
> pokaze in te vprase, ce so pravilni. In ko drugo formo potrdis, jih ta
> vpise v datoteko. Moj porblem je, da ko pritisnem gubm confirm na drugi
> formi, se mi podatki iz QUERY_STRINGA zgubi. Zakaj se izgubijo, mi je
> logicno. Mi zna kdo povedati kako bi jih obdrzal?

Nic nisi napisal o sami strukturi drugega obrazca, tako da bo treba ugibati:
ali imas po obdelavi (torej v tistem, kar "vidi" odjemalec) v
njem nekaj takega:

<form method="get ali post" target="skript.pl">
<input type="hidden" name="ime_spr1" value="vrednost1">
.
.
.
<input type="submit" value="Potrdi">
</form>  ?

s tem da ti vrednosti za name in value napise prvi skript. Ko pritisnes na
Potrdi, se ti prenesejo naprej vsi podatki, ki so doloceni v <input>, vkljucno
s tistimi tipa "hidden", ki pomeni, da teh podatkov uporabnik ne more videti
(razen z 'view HTML source'), kaj sele spreminjati.

Jernej