PERL & WEB FORME

Luka Grah luka.grah1 at guest.arnes.si
Tue Aug 21 10:41:36 CEST 2001

ALoha!

Pisem majhno aplikacijo v perlu za web. V bistvu sta to samo dve web
forme., V prvo vpises potrebne podatke, druga pa ti te podatke se enkrat
pokaze in te vprase, ce so pravilni. In ko drugo formo potrdis, jih ta
vpise v datoteko. Moj porblem je, da ko pritisnem gubm confirm na drugi
formi, se mi podatki iz QUERY_STRINGA zgubi. Zakaj se izgubijo, mi je
logicno. Mi zna kdo povedati kako bi jih obdrzal?

lp luka

                http://www.sgi.com
 Real men don't use graphics accept Silicon Graphics