[ LUGOS-PROG ] TIS baza

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Aug 16 17:33:33 CEST 2001

Na 16 Aug 2001 13:57:42 +0200, je Jurij Rakun zapisal(a):
> Mislim,da bi telekom lahk bil vesel, da bi se hotli lotit tega projekta in
> mogoce sam dolzan poskrbet za to.. Kakorkoli, ce placas za bazo,mislim da
> nebi smelo bit pomembno a jo uporabljas v winsih, linuxu al kje drugje, ce
> pa kdo namerava zlorabit podatke, jih pa lahko tako ali drugace.
>
> Torej podobn odnos za vse kar je "zastonj" je kao bad in se po njihovem nima
> smisla ukvarjat s tem oz. celo preprecit,da bi to ponudil kdo drug..

Projekt je super, zdaj če se zbere dovolj ljudi potem mislim da ni
problema da se na enem sestanku formalno to pregrunta in poskuša stopit
v kontakt z Telekomom.
Kakšen bo njihov odgovor sicer ne vemo, ampak če počasi težimo se nas
bodo morda nekoč usmilili.

Itak ni problema dobit seznamov z reverze inžiniringom. Sploh ni treba
ugotoviti formata baze. Preprosto naložiš binary, pustiš da se
inicializira, prekineš, nato pa ugotoviš naslove ustreznih funkcij, ki
delajo poizvedbe (to bi moralo biti 10x-100x lažje kot ugotoviti format
baze).
Ko imaš to... lahko tudi v Wine naloadaš njihov exe če hočeš in potem s
svojim programom kličeš njegove funkcije, podobno kot delujejo Windows
DivX kodeki pod Linuxom...

Drugače pa... če komu rata prepričati SiOL, da na svojih pageih
(http://adsl.siol.net/tehnika.asp) napiše, da ADSL deluje tudi pod
Linuxom mu častim pivo... sem že dvakrat jih kontaktiral in so se vedno
strinjali da res laufa, spremenili pa niso ničesar...
(baje imajo celo proprietary Linux driverje za PPPoE s strani
proizvajalca opreme, čeprav v bistvu niso potrebni)

Lep Pozdrav
Andraž Tori