[ LUGOS-PROG ] TIS baza

Jurij Rakun jurij.rakun at guest.arnes.si
Thu Aug 16 13:57:42 CEST 2001

Mislim,da bi telekom lahk bil vesel, da bi se hotli lotit tega projekta in
mogoce sam dolzan poskrbet za to.. Kakorkoli, ce placas za bazo,mislim da
nebi smelo bit pomembno a jo uporabljas v winsih, linuxu al kje drugje, ce
pa kdo namerava zlorabit podatke, jih pa lahko tako ali drugace.

Skoraj nekaj takega, kot ko sem pisal na mobitel in vprasal,ce so blokirali
sms sporocila iz ICQja.. So mi odgovorili ja, cez 14 dni pa odpisali ne, da
je sigurno kriva oprema na strani ponudnika ICQ storitev oz. mntsms.com, ter
zatezili o gatewayu,tk da se sami verjento ne vejo kaj so hotli povedat.

Torej podobn odnos za vse kar je "zastonj" je kao bad in se po njihovem nima
smisla ukvarjat s tem oz. celo preprecit,da bi to ponudil kdo drug..

LP

DEX