[LUGOS-ORG] Fwd: Fwd: LUGOS: drustvo v javnem interesu

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Wed Jun 26 10:17:05 CEST 2013

Hoj!

On Mon, June 24, 2013 01:08, Tanja Trdan wrote:
> kratkega sestanka, kjer bi pregledala, kaj mi še manjka za izpolnitev. Za
> začetek bi potrebovala poročila o preteklem delu in programih, ki ste jih
> izvajali.
Jaz se opravičujem za pozen odgovor. Za zadnji dve leti ima poročila
Andrej Vernekar. V kolikor se POT smatra za tudi Lugos-ov projekt bo
lahko priskočil na pomoč tudi Andraž Sraka, ki je zadeve vodil.
Za ostala leta je nekaj stvari na voljo na spletni strani ali wiki-ju
Lugosa. Za dostop do UO strani na wiki.lugos.si je odgovoren Jure Koren.
Njemu se napiše email in bo omogočil dostop.

> O deadline-ih ne bom, ker smatram, da se razume, da nam je tole trenutno
> visoka prioriteta, zato lepo prosim za čimprejšnjo pomoč.
Mislim, da se razumemo in da bomo tole rešili s skupnimi močmi čim prej.

Lp, Boštjan Janežič