[LUGOS-ORG] Fwd: Fwd: LUGOS: drustvo v javnem interesu

Tanja Trdan trdan.tanja at gmail.com
Mon Jun 24 01:08:02 CEST 2013

Pozdravljeni!

Pišem vam v imenu Kiberpipe. Moja naloga je uspešna vložitev vloge za
pridobitev odločbe o statusu društva, ki deluje v javnem interesu. Hvala za
posredovane obrazce. Glede na obsežnost le-teh in z njimi povezanimi
informacijami za uspešno izpolnitev, prosim tebe, Boštjan, za termin
kratkega sestanka, kjer bi pregledala, kaj mi še manjka za izpolnitev. Za
začetek bi potrebovala poročila o preteklem delu in programih, ki ste jih
izvajali.
O deadline-ih ne bom, ker smatram, da se razume, da nam je tole trenutno
visoka prioriteta, zato lepo prosim za čimprejšnjo pomoč.

Prijazen pozdrav,

Tanja Trdan