[LUGOS-ORG] Vcerajsni KDE release party

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Wed Jan 28 13:52:16 CET 2009

On Wednesday 28 of January 2009 11:19:19 Andraz Sraka wrote:
> Pozdravljeni,
>
> jaz bi se vsem, ki ste vceraj pomagali soorganizirati oz. ste aktivno
> soustvarjali program KDE release zura na vcerajsnih Pipinih odprtih
> terminih, lepo zahvalil! Mislim, da je uspel en lusen event in
> nadpricakovano se ga je uradno udelezilo 40+ ljudi (neuradno pa 50+),
> kar mislim, da je lepa stevilka.
>
> Se enkrat hvala posameznikom, ekipi Lugosa in ekipi Kiberpipe!
>
> lp,
>  Andraz

Tudi jaz se pridružujem zahvali vsem, ki so omogočili, da je srečanje tako
dobro uspelo. Kot kaže je zadeva dvakrat bolj uspela, kot sem pričakoval.
Dvakrat več je napovedanih zabav po svetu in dvakrat več nas je bilo v
Kiberpipi, tako da sem jaz zelo zadovoljen.

P.S. A se da mogoče kje dobiti tisto skupinsko fotko, ki smo jo posneli proti
koncu. Da malo poblogam o zadevi.

Še enkrat hvala vsem in lepe pozdrav,
Jure "JLP" Repinc

--