[LUGOS-ORG] [pipa-org] predavatelji in linux delavnica - last call

Andraz Sraka a at aufbix.org
Thu Apr 17 02:00:41 CEST 2008

re

On Thu, 2008-04-17 at 00:23 +0200, Izidor Makuc wrote:

> ker dobivam vedno vec povprasevanja glede linux ter openoffice
> delavnic, sem se odlocil, da bom pripravil oba sklopa in ju izvajal
> malo bolj resno ter nonfree, in tako dobil kak cekin za pipo...

aha .. ker nekaj takega sem se jaz sel tam ene 8 let nazaj, ko sem fural
linux delavnico v kiberpipi in okoli po Sloveniji v sklopu Mobilatorija.

> Problem pri lugosu je, da premalo poznam drustvo in ne vem na koga naj
> se obrnem v takih primerih :)

Glej, resno ti predlagam, da se povezes z Lugosom in se to naredi z
Lugosom, ker drugace se boste dol vsi skurili. Predlagam, da se prijavis
na dopisni senznam 'lugos-org', ter tja posljes malo vecji opis zakaj
gre in kaj pricakujes od ljudi. Da si prijavljen, ti pa priporocam,
zaradi feedbacka..

Hkrati pa tudi na naslove:
lugos at lugos.si

Ce rabis, lahko tudi jaz kaksen glas zastavim .. oz. ti pomagam zadevo
"promovirati" na Lugosu. Pa lahko ti kaj pomagam, kolikor bo v moji
moci .. se pa splaca mogoce zmotivirati se ostale ljudi oz. cimvec ljudi
okoli tega.

lp,
 Andraz

--