[LUGOS-ORG] [LUGOS] ahoy, when be we goin' t' meet?

Drustvo Lugos - tajnik tajnik at lugos.si
Thu Sep 27 08:53:23 CEST 2007

Pozdrav!
Robert Ludvik je rekel(la):
> Drustvo Lugos - tajnik pravi:
Torej, sestanek bo v prostorih HSL ob 2000. Sobo je rezerviral Aleš Košir.

> far too late for me. bom pa moje mnenje/poročilo pripisal k spodnjim točkam
Zelo verjetno bom tokrat manjkal tudi jaz, zato apeliram na podpredsednika, da se
zagotovo udelezi sestanka. (sklepčnost PRESS)

Kar se tiče Kiblixa ni nič novega. Kibla se ni uspela sestavit web strani, za
scribus se nimam predavatelja, Luka Frelih, ki naj bi predstavil CC pa se tudi se ni
odzval na moj email.

Prosil bi, da vsi pomagate pri obveščanju o novem naslovu društva, ki se glasi:
Ulica Goce Delčeva 45, SI-1000 Ljubljana.

Pod točko razno bi prosil, da se potrdi nove člane, saj imamo spet nekaj pravilno
izpolnjenih prijavnic.

lp, Boštjan Janežič