[LUGOS-ORG] wiki novice

Jure Koren jure at hehe.si
Sun Sep 16 01:09:36 CEST 2007

Živjo!

Andraž (a at aufbix.org) me je prepričal, da nemara ni težava v programski
opremi, temveč v nas samih.

Zajahal sem dokuwiki in ustvaril novičarsko stran, ki je odprta za urejanje
komurkoli: http://wiki.lugos.si/novo:lugos

V ta namen sem v dokuwiki namestil par dodatnih nekaj vtičnikov:
- CAPTCHA, ki otežuje avtomatizirano pacanje po wikiju
- box, ki omogoča tista navodila v okvirčku na desni

Stran proti vandalizmu še ni zaščitena, vendar bi jo, če bi se odločili wiki
postaviti kot www.lugos.si, lahko zaščitili in dovolili le izbranim, da
novice selijo med objavljene.

Ker je wiki v primerjavi s plone milo rečeno izjemno enostaven za uporabo
pričakujem, da se bo v njem pojavilo več vsebine. Potrudil se bom tudi z
zgledi - da se bodo drugi lažje učili iz primerov.

Predvidevam, da dela z urednikovanjem ne bo bistveno več, kot ga je na
plone-u, če pa se motim - toliko bolje.

Ako se praksa izkaže za koristno in uporabno, sem pripravljen postaviti kot
prvo spletno stran Lugosa MediaWiki. Z Robertom Ludvikom sva ga vajena,
zagotovo ga dobro poznajo še vsaj Wikipedijevci, sicer pa je tudi zelo nežen
do začetnikov. Rešitev ne bi kar povozila nobene obstoječe, tekla bi
vzporedno.

Srečno!

--
Jure Koren, unix developer