[LUGOS-ORG] Veseli december

Jaka Kranjc lynx at mages.ath.cx
Sun Oct 21 21:40:11 CEST 2007

On Sunday 21 of October 2007 20:03:36 Andraz Sraka wrote:
> re

> ej .. ti sam folx pripelji. Prostor bo ze od 18h dalje "nas" in odprt za
> vse l00nix ljubce ali nekaj takega.
To je bil samo predlog; trenutno je še prezgodaj. Prvo se moramo zmeniti kaj,
če kaj in kako se bo sploh delalo.

> Ja dej cimprej, ker jaz prodajam naprej tvoje besede, ces da ti ze nekaj
> migas v tej smeri in da okoli maile posiljas itd :) .. tako da sem ze
> nekaj celo lobiral pri razvijalcih :)
>
> .. drugace se pa nekaj navdusuje 'Karantan', da bi pomagal. Najdes ga na
> #pingo in #unix-slo, ce se ne motim.
Ok, bom pospešil ubesediljenje.

> Poglej si prosim se tole: http://www.kiberpipa.org/prosto/
>
> Andraz Tori je vcasih lepo na kup zbiral take zadeve in pripravljal ISO
> image.
Ne bo noben drug pipec prevzel?

Najlažje bi bilo samo posodobiti tale CD in dodati še en običajen namestitveni
CD/DVD.

--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon
Have a sourcerous day! www.sourcemage.org