[LUGOS-ORG] Veseli december

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sun Oct 21 20:03:36 CEST 2007

re

On Sun, 2007-10-21 at 19:23 +0200, Jaka Kranjc wrote:
> Predlagam Mandrivo, ker je v celoti poslovenjena in ker baje dela
> čisto v redu. Lahko bi imeli en hackathlon kar na tistem razširjenem
> POT-u.

ej .. ti sam folx pripelji. Prostor bo ze od 18h dalje "nas" in odprt za
vse l00nix ljubce ali nekaj takega.

> Lahko bi pa kar revitalizirali Pingota (se oproščam da ideja z
> zadnjega sestanka še ni na papirju).

Ja dej cimprej, ker jaz prodajam naprej tvoje besede, ces da ti ze nekaj
migas v tej smeri in da okoli maile posiljas itd :) .. tako da sem ze
nekaj celo lobiral pri razvijalcih :)

.. drugace se pa nekaj navdusuje 'Karantan', da bi pomagal. Najdes ga na
#pingo in #unix-slo, ce se ne motim.

> Na en dvd gre polno šare, sploh če se jo prej stisne
> (squashfs/unionfs). Tako da bi lahko gor bila ena zavaljena
> distribucija pa še prosti programi za okna.

Poglej si prosim se tole: http://www.kiberpipa.org/prosto/

Andraz Tori je vcasih lepo na kup zbiral take zadeve in pripravljal ISO
image.

lp,
 Andraz

--