[LUGOS-ORG] Mandriva Linux 2008 Install Fest

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Mon Oct 15 23:06:04 CEST 2007

On Monday 15 of October 2007 20:38:42 Deni B wrote:

> Ne uporabljam nazalost Mandrive, vendar ce je potrebno tam kaj
> pomagat, če bo kaksna bolj splosna linux zadevica, lahko sem na voljo.
No tudi če ne uporabljaš Mandrive vseeno vabljen. Predstavljaj si to kot
nekako druženje uporabnikov Linuxa, ki je tokrat pač na temo Mandrive. Mogoče
pa kdaj drugič organiziramo srečanje na kako drugo temo.

Vsaka pomoč pa vsekakor prav pride. Tudi pri vzdrževanju dobrega vzdušja.
Sicer verjetno ne bomo imeli kake install festa (razen če bi mogoče bilo kako
posebno zanimanje) in verjetno ne bo potrebno veliko pomoči. Tudi
promoviranje je recimo dobrodošla pomoč.

--
Live long and prosper!
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/