[LUGOS-ORG] Videnje Lugosa

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Fri Aug 17 11:06:08 CEST 2007

Hojla!

On 8/17/07, Gašper Zavrl <gasper.zavrl at volja.net> wrote:
>  Moje osebno mnenje je da glede na to da se znotraj društva lugos ukvarjajo
> z veliko projekti bi bila smislena usmeritev na celotno odprto kodo, sam bi
> še posebej izpostavil področja kot so:
>  - linux
>  - openoffice
>  - mozilla
>  - slovenjenje odprtokodnih programov

Hmm. Očitno se res premalo ve o tem, kaj se v društvu dogaja, ker
točno to počnemo že par let.

Prav tako tudi ne diskriminiramo ostalih Unixov in *nixov. Zato se že
en čas poskušamo tudi bolj tvorno povezati z unix-slo
(http://unix-slo.siuug.org/news.php), ampak zaenkrat še brez vidnejših
uspehov.

Najbolj nam verjetno manjka aktualna in živa spletna stran - porivanje
stvari ljudem direkt pod nos a.k.a. PR.

In res nimamo biti kaj užaljeni, če nam poveš, kako si ti predstavljaš
delo društva. Saj je društvo naše = tudi tvoje! Tega se očitno premalo
ljudi zaveda.

Lep dan in srečno, M.