[LUGOS-ORG] Videnje Lugosa

Gašper Zavrl gasper.zavrl at volja.net
Fri Aug 17 10:07:01 CEST 2007

Moje osebno mnenje je da glede na to da se znotraj društva lugos
ukvarjajo z veliko projekti bi bila smislena usmeritev na celotno odprto
kodo, sam bi še posebej izpostavil področja kot so:
- linux
- openoffice
- mozilla
- slovenjenje odprtokodnih programov

Mislim, da je društvo že nekako preraslo tisto fazo v katero so bili
vključeni večinoma res samo uporabniki linuxa. Društvo bi moralo
usmerjati svoje moči in napore k promociji odprtekode (še posebej
določene programe oz. izdelke iz zgoraj omenjenih področij), ter nuditi
za samo preživetje društva tudi morda support proti plačilu kot je
praksa tudi pri različnih posameznih projektih. Sam sem mnenja da je
openoffice.org odličen program in da bi ga bilo potrebno tudi bolje
spromovirati, sam sem ga sam opazil samo na nekaj računalnikih po
pisarnah , pa še to v zdravstvenem domu ljubljana (kjer sem bil prijetno
presenečen). Mislim, da bi se lahko v okviru društva pripravilo
posamezne akcije za določene projekte.

to je samo moje mnenje upam da ne bo kdo užaljen glede usmeritve, kot jo
vidim jaz.

lp,
Gašper

PChot pravi: