[LUGOS-ORG] Re: NUJNO - program za MS

Tadej Kirincic tadej at sobotainfo.com
Sun Aug 12 19:35:45 CEST 2007

Pozdravljeni,

OK, najprej, da obdelamo bolj prijetno temo...torej kaj vam mi lahko
ponudimo. Kot verjetno ze veste, festival traja dva dni...v petek in
soboto, 7. in 8. septembra. Linuxu in odprti kodi bo namenjen drug dan. V
petek zvecer pripravljamo tudi manjso zabavo za ozek krog ljudi - torej
tiste, ki so aktivno sodelujoci na samem festivalu (kamor boste spadali
seveda tudi vi). Priblizno trem (+- 1) lahko nudimo prenocisce iz petka na
soboto (ne pricakovat hotela 5*), hrano (prekmurske dobrote...gibanica,
bograc...) in pijaco ( brezalkoholno in seveda odlicna vina). V kolikor bo
koga interesiralo, vam lahko razkazemo tudi znamenitosti Prekmurja.
Rabili bi priblizno tri predavanja. To, ki si ga ti (upam, da te lahko
tikam) omenil, se mi zdi precej zanimivo, saj je v teh prostorih tudi
multimedijski center. Kaksno predavanje upam, da bo lahko speljal Renato,
kaksno zanimivo temo pa bomo morali se najt.. :)
Kar se tice namestitvene delavnice...torej bi potrebovali najprej zadostno
stevilo interesentov? Koliko je recimo taka optimalna cifra? LAhko kdo
malo bolj podrobno opise svoje izkusnje iz preteklih installfestov?

Predavateljem lahko obljubim tudi kaksno darilo...ki bo v obliki kaksnega
simbolicnega darila ali pa celo honorarja, v kolikor nam bodo to financne
zmoznosti omogocale.

Bi pa zaradi tiska materiala in zacetka promocije morali v zacetku
prihajajocega tedna vedeti bolj natancno vsaj stevilo predavanj in okvirne
teme.

LP, Tadej