[LUGOS-ORG] Re: NUJNO - program za MS

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Sun Aug 12 15:21:11 CEST 2007

Hojla!

On 8/11/07, Renato Lukac <Renato at s-gms.ms.edus.si> wrote:
> nujno rabimo program za festival v MS. Teme in predavatelje.

Ja, zdaj si me/nas pa dobil. Mi smo se šele začeli pogovarjati, kaj
lahko ponudimo in kaj lahko vi ponudite. Ideja je, da se izmed
predavanj, ki so bila na POT in na raznih dogodkih skozi poletje,
izbere par takih, ki bodo zanimiva za MS publiko in potem se dotične
predavatelje povabi v MS. Je pa to čas izpitov, tako da se nam
predavateljstvo takoj zdesetka. In tudi naš kordinator za POT in
predavatelje je končno odšel na zaslužen dopust.

Kaj ponujate v MS? Hrano, spanje? Za žurko smo že slišali, da bo ;)
Koliko predavanj rabite?
Namestitvena delavnica? Namestitvene delavnice so zelo nehvaležna
zadeva, ker se razvlečejo, ljudje pa odzehajo domov. Dokler ni
konkretnega števila prijav na namestitveno, se o njej lahko samo "malo
pogovarjamo".

Jaz sem se javil, da ponovno pripravim predavanje "Snemanje zvoka in
glasbe v Linuxu", če je to zanimiva tema.

Sicer pa v LUGOS-u še nismo našli odgovorne osebe, ki bi prevzela
koordinacijo na naši strani. Se kdo izmed mladih zagnancev javi?

Srečno, Mikka