[LUGOS-ORG] NOVO!

Jure Koren jure at hehe.si
Sun Mar 26 21:55:30 CEST 2006

Živjo, člani.

Ker sem se ravno ujel na limance (naključni mimoidoči so me na skupščini zelo
majhnega deleža članov društva LUGOS po dolgem in napornem boju izvolili za
podpredsednika), sem se odločil, da bomo vse spremenili in nič več ne bo, kot
je bilo.

No, razen nekaterih postranskih reči, ki so vedno iste: da se nikomur ne ljubi
pretiravat z delom in da je društvo, čeravno veliko, precej mrtvo. Na srečo
mu srce še utripa in očitno nas je dovolj, ki se nam zdi vredno to ubogo
društvo ohranjati pri življenju. Dovolj pomeni ravno toliko, da smo se med
seboj lahko izvolili na funkcije, ki jih predpisuje statut.

Kljub temu nekakšne skupine znotraj društva očitno delajo. Tega nismo vedeli,
ker v bistvu nihče ni nikoli povedal, kaj se z društvom dogaja. To bomo
spremenili, poslej bo vse zares transparentno (zdaj je čas za Xgl). Za
začetek bi rad našel ljudi, ki upam da še poznajo svoja gesla, saj jih bomo
potrebovali za to, da pometemo LUGOSova podstrešja in postavimo članstvu na
vpogled čudesa, ki jih (vključno z mano) nismo videli, dokler jih na
skupščini niso predstavili pristojni organi. Recimo zapisnike sestankov v
mračnih sobicah, kjer se je krojila usoda slovenskega Linuxovstva. Če kdo
kakega ima, naj ga čimprej pošlje, lahko kar meni. Če kdo ve, kako postaneš
urednik LUGOSovega spletišča, naj napotke čimprej obelodani, ker gre za
življenje, čeravno društveno.

Vsi, ki niste prišli na skupščino, ste zamudili odlično torto (da o narezku,
odlični glasbi in vonju po sponzorju sploh ne govorim). Prihodnje leto bo
torta še boljša, glejte, da je ne zamudite. Da ne boste do takrat negibno
čakali, pa bomo občasno torto prinesli tudi na kakšno drugo prireditev (ampak
ne vedno, da se do skupščine ne preobjemo).

Od mojega slavnostnega govora zaprisege je ostal zgolj žalosten "no, bom pa
jaz, če noben drug noče bit". A ko sem že, kot rečeno, splezal na limance,
zdaj obljubljam, da se bom trudil biti manj pasiven kot narobe obrnjen FTP,
ali, keltski bog luči ne daj, hladilna rebra. Potrebujem pa zgoraj osvetljeno
pomoč.

Hvala za zaupanje.

Srečno!

--