Re: [LUGOS-ORG] Fwd: želja po install partyju ob soči

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Thu Jun 22 11:39:06 CEST 2006

Hojla, Jaka!

Čakam, da še iz KP sporočijo, kdo od njih sploh gre gor in kaj bi oni
počeli - baje zvemo konec tedna.

On 6/19/06, Jaka Kranjc <lynx at mages.ath.cx> wrote:
> Živjo, oglašam se v imenu LPN (ex MPN). Ob tistem času bom prost in v Tolminu
> imam sorodnike - ni problema s prenočiščem. Bi pa rad kaj konkretnejših
> informacij preden si rezerviram tiste dni. Kaj vse bi se pričakovalo od mene?
> Sem vešč uporabnik linuxa, z wifi pa še nimam izkušenj.

WiFi postavlja lokalni MMC Tolmin. Mi prinesmo vsebino (install,
predavanja, seznanjanje umetnikov z odprto kodo...) in multimedijsko
pokrivanje festivala, pri čemer računam predvsem na Kiberpipce, ki
baje niso neki Linuxaši.

> Prvi dan: xbill v živo. :D
> Drugi dan bi lahko imeli kakšno temo po želji, lan party (samo kaj bi
> igrali? :S) in fallback na openoffice ali kaj podobno nezanimivega.

Iger ne bomo igrali, ker je Sajeta **kreativni tabor**! Raje bi
pokazali uporabo odprtokodnih orodij za obdelavo slik, videa, zvoka
itd...

Še en pogled na http://www.sajeta.org/index.php?x=sajeta bo mogoče
rodil kakšno novo idejo, kaj bomo mi tam...

Srečno, Miha